Bingosidan!

Ja dags för ett nytt uppdrag igen!
Denna gången handlar det om bingo :)


Tyvärr så har jag själv inte så mycket erfarenhet av bingo, brukade bara vara med och titta på när mina föräldrar tex spelade det.  Men har alltid velat prova det någon gång i mitt liv.  Men när man är student så lägger man inte den lilla summan på att spela bingo. Men bingosidans sida är väldigt enkel och bra gjort, så man har definitivt inga problem med att hitta det som man spela. Sen så finns det ju dom som inte är så förtjusta i att spela bingo på internet, så då finns det en länk man kan trycka på så att man ser var i Sverige det finns bingohallar man gå till och spela där istället, jag tycker själv att det är jätte bra att dom har gjort så, då det kanske finns äldre som gillar att spela bingo, men som sagt inte på internet då dom kanske inte vet hur man gör det.

 

 

Du kan även trycka på denna bilden om inte länken ovanför inte funkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!